3 Nisan 2010 Cumartesi

işte geldik burdayız biz bu işte ustayız

önceliklen deniz atım vahşi kobram biricik kırmızı götlü sempazemi öperek yazıma başlamak isityorum o ve ben artık iyice ayrılmaz parca olduk aynı evde yine aynı havayı soluyoruz peki mutlumusunuz derseniz eh işte aynı habitadı paylaşan yavru ceylanlar gibi saadetten saadete koşmuyoruz ama entellektüel olaylar yaşayıp buzlu badem ve tren yapmış kadar cok egleniyoruz. hayat bize güzel be hacı. yazmadığımız zamanlarda cok şeyler değişti hayatımızda. ama biz değiştikmi o biraz zor be hacı sanırım biz hic degişemiycez sadece kücük veledim artık büyüdü okadar gittikcede bana benziyo lan bu durduramıyoruz. gerçi bunda benim bi suçum yok z,ira inkübe olduğumuz ev aynı sartlarda tuhaflaşmak için optimum seviyede tabi birde evimizde nihat canımız var ergenlik problemlerinin üstünden gelmeye çalışıyo ama sanırsam onunda inkübasyon sonucu bizimkinden farklı oolmıycak zira su anda evde olmakta olan bi sahne beni düşünceden düşünceye sürüklüyor bizi bu hayat modifikasyona uğrattı be hacı yoksa bizde isterdik dantel yapalım ceyiz şhow programına katılalım kanaviçeler işleyelim oturup evde koca bekleyelim karpuz kabuğundan gemiler yapalım sonra o gemilere binip akdenize açılalım ama neyseki bu yaz viyana kapılarına dayanıcam ben arkamdaki aile desteğiylen yaşasın benim tuhaf ailem en çokta bu tuhaflığımızda katkısı olan süper kahramanım babam öpüyorum gıdığından sewiyorum ülen bu kadroyla tam süper olucam ben olucam olucam olamazssamda yarısüper olucam oda olmadı evimin kadını olurum lan öptüm sevdim kokladım mıncırdım xoxo

1 yorum:

  1. bebğim ben yorumlıycam seni sevicem koklıycam bağrıma basıcam seni hatta arıycam boyucam bebgim sewiyorum seni

    YanıtlaSil

ala bızı pulla bızı yorumla bızı